'KARANTİNA'

in #tr5 years ago

YeniBelge 2018-10-21 09.29.33_1.jpg

Bugün sizlere bir kitaptan bahsetmek istiyorum. Kitap Fuarından kızımın ısrarları üzerine aldığımız bir kitap. O gün kitabın yazarı da fuardaydı ve kendisinden imza almıştık. Çok kibar,kitabını imzalatmak için orada bulunan herkesle tek tek ilgilenen bir yazar. Beyza Alkoç...

Beyza Alkoç, 15 Şubat 1996 yılında dünyaya gelmiştir. İngilizce Mütercim Tercümanlık öğrencisi olan genç yazar kitap imza günlerinde yoğun ilgi ile karşılaşmaktadır.
Çok küçük yaşlardan beri tiyatro, senaryo ve roman yazan Beyza Alkoç 2015 yılında yayımlanan ilk kitabından önce wattpad yazarlığı yapmıştır.
Kaynak

Biz 'Karantina' adlı kitabını almıştık yazarın.

Kızım bayıldı bu kitaba. Seri halinde yazılmış olan kitabın bütün serilerini bitirdi. Ben de okumak istedim. Okudum da biraz ama beni pek sarmadı açıkçası. Oldukça akıcı bir üslupla yazılmış. Fakat 12-20 yaş arası okurlara hitap edecek türden bir kitap. Karantinaya alınmış bir okul koridorlarında, sınıflarında, dönüp dolaşan bir kaç insan.
O yüzden tamamını okumak içimden gelmedi. Küfürlü geçen konuşmaları da fazla buldum. 'Böyle kibar bir bayan nasıl böyle ağır küfürler içeren yazılar yazabiliyor acaba' diye şaşırmadım değil doğrusu. Ben hiç bir insana küfür etmeyi yakıştıramam. Heleki bir bayanın küfür etmesini hiç kabullenemem. Ama bizim millette küfür etmek sanki marifetmiş gibi bir anlayış olduğu için küçücük çocuklara dahi öğretmeye çalışırlar. 'Hadi oğluşum bi küfür ette görsünler amcalar. Şuna .....de hadi.'gibi.

Bilemiyorum belkide kitabı daha ilgi çekici bir hale getiriyor karakterlerin küfürlü konuşmaları.

Karantinaya alınmış okulda macera yaşayan dört öğrencinin hikayesi. Baş karakter Zeynep adında bir kız.

448 sayfadan olıuşan kitabı gençlerin keyifle okuyabileceğini düşünüyorum.

Kalın Sağlıcakla..

Sort:  

bu kitabı hatırladım fuardan karelerle paylaşmıştınız:)

çocuk kitaplarını severim zevkle okurum ama daha çok yabancı yazarlardan..

Küfürlü geçen konuşmaları da fazla buldum

Ben hiçbir insana küfür etmeyi yakıştıramam. Hele ki bir bayanın küfür etmesini hiç kabullenemem. Ama bizim millette küfür etmek sanki marifetmiş gibi bir anlayış olduğu için

zaten bu satırları okuyunca neden olduğu anlaşılıyor..
hiç sevmiyorum, fikirlerini anlatma / aktarma kabiliyeti olmadığını düşünüyorum o tarz kişilerin.

Evet, kızımla beraber bayağı aramıştık bu kitabı fuarda:) İlginiz için çok teşekkür ederim.@sudefteri


Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.
@c-squared runs a community witness. Please consider using one of your witness votes on us here

Teşekkürler @c-squared.

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by maonx from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Merhaba. Yazınız C² ekibi değerlendirmesi ile Trliste kürasyon kuyruğu tarafından oylanmıştır. Sevgiler.

Teşekkürler. @trliste

Good to know the author was polite! It sounds like the type of book I would enjoy. I would need to find it in English though!

Thanks for the nice comment. @melinda010100

upvoted from kryptonia @hnineikhaing

steemauto otomatik upvote oylama sistemine katılın paylaşımlarınız otamatik olarak oylansın.

Detaylı bilgi linkde https://steemit.com/tr/@kont82/yazilarina-otomatik-olarak-upvote-almak-istermisiniz

Telegram Grup Linkimiz: https://t.me/steemvote

Congratulations @maonx ! You received a 15.30% upvote from @kryptoniabot & @kryptonia for your task of 250 SUP Today.

Remember to receive votes from @kryptoniabot

Run a task on Kryptonia.*Join free here Kryptonia Account
Use the tags KRYPTONIA or SUPERIORCOIN in your Steemit post.

Delegate to the Kryptonia Upvote by clicking links: 10SP , 50SP , 100SP , 500SP , 1000SP

Due to an increased amount of tasks, we have changed up the voting power to evenly spread out the Upvote amount.

Coin Marketplace

STEEM 0.25
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 61041.41
ETH 2947.17
USDT 1.00
SBD 3.85