You are viewing a single comment's thread from:

RE: 'KARANTİNA'

in #tr5 years ago (edited)

bu kitabı hatırladım fuardan karelerle paylaşmıştınız:)

çocuk kitaplarını severim zevkle okurum ama daha çok yabancı yazarlardan..

Küfürlü geçen konuşmaları da fazla buldum

Ben hiçbir insana küfür etmeyi yakıştıramam. Hele ki bir bayanın küfür etmesini hiç kabullenemem. Ama bizim millette küfür etmek sanki marifetmiş gibi bir anlayış olduğu için

zaten bu satırları okuyunca neden olduğu anlaşılıyor..
hiç sevmiyorum, fikirlerini anlatma / aktarma kabiliyeti olmadığını düşünüyorum o tarz kişilerin.

Sort:  

Evet, kızımla beraber bayağı aramıştık bu kitabı fuarda:) İlginiz için çok teşekkür ederim.@sudefteri

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 57329.79
ETH 2914.99
USDT 1.00
SBD 3.67