You are viewing a single comment's thread from:

RE: Steemit de güce nasıl ulaşılır?

in #tr5 years ago

Aslında bu Steemit'e her yeni gelenin sorunu. Ben de çok sıkıntı çektim bu konuda. Elinizdeki steemi steem power'a dönüştürmeniz de pek işe yaramıyor. En iyi çözüm bence SP delegasyonu. Yani SP kiralıyorsunuz 3 aylığına ve bu sizi bayağı rahatlatıyor. Sonra da zaten post yazdıkça kazanç elde etmeye başlıyorsunuz. Discord'dan bana ulaşırsanız size yardım etmek isterim. Discord kullanıcı adım: maonx#4638

Sort:  

Gücünüz şuan yükseldi biraz. Hocalarımın dediği gibi biraz da dikkatli kullanırsanız iyi olur. Yani bence %50'nin altına düşürmemeye çalışırsanız iyi olur.

Teşekkür ederim. Ben de satın almayı düşünüyorum. Ama şu anda ilginç birşey oldu. Gücüm % 3 lere düşmüştü ve birden % 78 oldu bu nasıl oldu anlayamadım:)

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 62862.51
ETH 3180.92
USDT 1.00
SBD 3.81