You are viewing a single comment's thread from:

RE: Kripto Para Ticaretinde Kendimi Geliştirme Çalışmalarım

in #tr6 years ago (edited)

Ağırlıklı ortalama fiyatın kendisine odaklı olduğu için,
RSI 'ı işin içine hacmi de kattığı ve uyuşmazlık durumları için
Bollinger'i biraz psikolojik sınırlara işaret ettiği için seviyorum. -kabul, adı da güzel :)

Ama,
yeni bir sekmede şöyle bir konularıma baktım, son paylaştığım 10 grafikte bolca destek direnç var fakat sadece 2'sinde indikatör var. O da Ağırlıklı Ortalama. // Diğerlerinden daha sade ve bir nevi fiyatın özeti gibi olduğundan buna torpil yapıyorum galiba :)


Robotlaşma meselesine katılıyorum. Rakam arttıkça, insan canlısının ürkeklik ya da aç gözlülük kat sayısı artıyor. Bu yüzden 6++ ay kod yazıp kendimizi devre dışı bırakmışlığımız var ;)

Sort:  

Bollinger Bandları'na bir türlü alışamadım bende. Destek drenç çizgileri hakkında bir yazı bizi çok memnun eder aslında ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64230.75
ETH 3149.35
USDT 1.00
SBD 3.85