You are viewing a single comment's thread from:

RE: Arkadaş olabilmek

in #tr6 years ago

İyi misin xxx?
Seni aradığıma göre doktor?

Egoistçe hatta ukalaca bir yaklaşım.

--

Yaklaşık 10+ senedir böyle bir arkadaşım vardı. Sadece modemi bozulunca, hotmail'de bir şey sormak için vb.. arıyordu. En son bir kaç bin lirayla e-ticaret sitesi kurmak istediği için aradı. :)) Önceden belki ama şimdi Niş bir ürüne özel olmadıkça genel bir e-ticaret sistesi için bu rakamın denizde damla olduğunu Meselenin sadece WWW değil, Reklam, Seo, Lojistik en çok da Operasyon olduğundan vs bahsettim.

Dinlemek istemedi. Kızdı hatta.

Hem bana sorup, hem de bana kızması üzerine damarlarımda akan kimyasalları hissettim :)
Bayramda seyranda bile aramamasından girdim, modemden çıktım.

Çoktan yapmam gerekiyormuş :)

Sort:  

Hocam bu durum tam olarak öyle değil. Zor bir hayatı var ve bazen kaldıramıyor. Yani gerçekten zor durumdayken arıyor. Bu dönemi bittikten sonra bir gün farklı bir ses tonuyla arayacağına şahsen inanıyorum

Umarım kısa süreli bir şeydir ve dediğin gibi olur.

// Hayli uzun süredir böyle ise; %100.00 eminlikte şunu söyleyebilirim: "Zorluk, kendi zihnindedir."

Hocam şu kaotik dönemimde bu cümlenizi kendime alıyorum

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 59244.49
ETH 2977.21
USDT 1.00
SBD 3.77