You are viewing a single comment's thread from:

RE: Netflix ve Hulu üzerinden pazarlama ve girişimciliğe kısa bir bakış

in #tr6 years ago (edited)

çok güzel bir yazı olmuş, konu epey ilgimi çekti doğrusu.

ben de esasen ileriki yazılarımdan birinde, netflix'in original series altında yayınladığı şeylerin aslında pek de orjinal olmadığını ve hep ortalamaya ve sizin de ifade ettiğiniz gibi genel kitleye hitap ettiğini düşündüğüm bir yazı yazmayı planlıyordum. oysa ki bir de hbo'ya bakalım, gerçekten derinlikli, özgün, yıllar sonra bile saygıyla hatırlanabilecek sayısız dizi var geçmişlerinde. netflix'te izlediğim diziler arasında stranger things, la casa de papel, black mirror, altered carbon, dark, sense8 gibi yapımlar var. black mirror'un netflix'ten sonraki durumu ortada. şu saydığım yapımlar arasında gerçekten elle tutulur derecede özgün olanlar sense8 ve bir alman dizisi olan dark...

the handmaid's tale gelirsek eğer, dizi kesinlikle kaliteli ve beğeniyorum ancak akıcılık, merak ve sürükleyicilik hissinin olmamasından dolayı "it's not my cup of tea" diyebilirim :) son yazımda ben de diziler üzerine yazmıştım. bu yazıyı da "haftanın kardeş yazısı" olarak seçiyorum, elinize sağlık. :)

(yazınızın son paragrafı ayrı bir tartışma konusu bu arada)

Sort:  

Çok teşekkürler katkın için. Netflix yapımları kötü demek haksızlık olur, güzeller ve ben de seviyorum, izliyorum ama daha derinlikli hikaye sevenler için The Handmaid's Tale'in yanına yaklaşamazlar. Biraz kişisel zevkler de var tabii mesela ben de bu dizinin aksine çok aksiyon içermese de hikayesine göre oldukça akıcı olduğunu düşünüyorum. Bizim için öyle oldu en azından :)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 58439.16
ETH 2965.47
USDT 1.00
SBD 3.69