You are viewing a single comment's thread from:

RE: HAKİKAT GÖRÜNENDEMİ?

in #tr5 years ago

Gelmeyin dünyama, karışmayın akıp giden hayatıma, samimiyetsizlik hissediyorum, çıkar hissediyorum sizlerde ve daha başka kendimde tahammül olmadığını hissediyorum, en ufak sözünüzü yanlış anlayabilirim ve bütün gemileri hatta limanları dahi yakabilirim

Çok haklısınız. Samimiyetsiz insan hayatına hiç girmesin daha iyi. Insana huzursuzluk verir başka hiç birşey değil. Ben hayatıma almıyorum böyle insanları, huzursuz olmaya, kendimi mutsuz etmeye hiç niyetim yok. Mümkünse beni hiç sevmesinler istiyorum ve mutlaka bir duvar örüyorum:)

Kimbilir bakınca harabe gördüğün insanın derininde ne cevherler vardır, kimbilir ne hazineler saklıdır
Aynen öyle @avina insan bakınca ama gerçekten bakınca görebiliyor bunu.

Sizi mutlu eden insanlarla olmanız dilegiyle:)

Posted using Partiko Android

Sort:  

Her zaman güzel dileklerinizi bırakmanız çok hoşuma gidiyor teşekkür ederim...

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63892.45
ETH 3117.72
USDT 1.00
SBD 3.87