Diyet yapıyorum - Sonuçlar 16.03.2018

in #tr6 years ago

Merhabalar arkadaşlar,
Yaklaşık 1 ay önce diyete başladım. Başladığımda 85.6 kiloydum şuanda 82.4 kiloyum.

Yaptığım diyet menüsü (diyetisyenden alınmıştır ama görüşmeden aynısını uygulamanızı önermem)

Diyet menüsü

Kahvaltı saat 10:30

60 gram beyaz peynir
sınırsız yeşillik
domates salatalık
100 gram tam buğday ekmeği
çok fazla abartmadan şekersiz çay. max ilk bardağınızı şekerli içebilirsiniz.

Saat 12:00

Bir porsiyon meyve. 1 portakal , 2 mandalina veya 1 elma olabilir

Saat 14:30

200 gram tavuk ızgara veya köfte (benim yapmama göre 4 köfteye denk geliyor orta büyüklükteyse.)
1 su bardağı yoğurt
yeşillik veya salata

Saat 17:00

Yarım paket eti form bisküvi (paket hesabında sade olanlarda 10 adet meyvelilerde 6 adet oluyor) yani 5 veya 3 adet yiyorsunuz
yine bir su bardağı yoğurt,ayran veya süt

Saat 20:00

6 yemek kaşığı sebze yemeği (taneli yemeklerde 8 yemek kaşığı olabiliyor
yeşillik
1 su bardağı yoğurt

Günde en az 10 su bardağı su . Asitli içecek aburcubur yok. Bu şekilde 1 ayda 3.2 kilogram verdim ve bunun 2.2 kilosu yağ üzerinden verildi çok başarılı bir sonuç gerçekten bana göre :)

Sort:  

Ben genelde aç kalarak yapıyorum :)

@youtake pulls you up ! This vote was sent to you by @oldbutgold !

You have been defended with a 26.83% upvote!
I was summoned by @oldbutgold.

Bence de çok başarılı bir sonuç. Keşke ben de başlasam diete:) Hep başlamak istiyorum, olmuyor bu aralar. Şimdi de bizim en güzel bayramımız olan Nevruz bayramı yaklaşıyor. Bu bayramda diet yapmak mümkin değil, çünkü çeşit-çeşit tatlılar yapılıyor. Ben kendim de yaptım ve onlardan az da olsa yemek mecburiyyetindeyim:)
Dietinizi çok beğendim, su önemli bir şey, diet yapmasanız bile. Ben ciddi dietler yapamıyorum, diet yaparken sadece ekmek ve tatlılara yok demem yeterli olur. Şimdi bir kaç kilo vermem lazım, bayramdan sonra kesinlikle diete başlayacam. Size de başarılar ve ilgimi çeken bu yazı için teşekkürler.

rica ederim :). arada kaçamaklar yapsamda çok su içtiğim için herhalde kilo veriyorum. denemenizi öneririm. Mesela ben pirinç nedir 1 aydır unuttum :)

Congratulations @oldbutgold, this post is the ninth most rewarded post (based on pending payouts) in the last 12 hours written by a User account holder (accounts that hold between 0.1 and 1.0 Mega Vests). The total number of posts by User account holders during this period was 2435 and the total pending payments to posts in this category was $4211.43. To see the full list of highest paid posts across all accounts categories, click here.

If you do not wish to receive these messages in future, please reply stop to this comment.

Sağlıklı ve mutlu günler dileğiyle

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.12
JST 0.031
BTC 56792.82
ETH 2874.63
USDT 1.00
SBD 3.67