You are viewing a single comment's thread from:

RE: Diyet yapıyorum - Sonuçlar 16.03.2018

in #tr6 years ago

Bence de çok başarılı bir sonuç. Keşke ben de başlasam diete:) Hep başlamak istiyorum, olmuyor bu aralar. Şimdi de bizim en güzel bayramımız olan Nevruz bayramı yaklaşıyor. Bu bayramda diet yapmak mümkin değil, çünkü çeşit-çeşit tatlılar yapılıyor. Ben kendim de yaptım ve onlardan az da olsa yemek mecburiyyetindeyim:)
Dietinizi çok beğendim, su önemli bir şey, diet yapmasanız bile. Ben ciddi dietler yapamıyorum, diet yaparken sadece ekmek ve tatlılara yok demem yeterli olur. Şimdi bir kaç kilo vermem lazım, bayramdan sonra kesinlikle diete başlayacam. Size de başarılar ve ilgimi çeken bu yazı için teşekkürler.

Sort:  

rica ederim :). arada kaçamaklar yapsamda çok su içtiğim için herhalde kilo veriyorum. denemenizi öneririm. Mesela ben pirinç nedir 1 aydır unuttum :)

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 69747.29
ETH 3747.51
USDT 1.00
SBD 3.78