You are viewing a single comment's thread from:

RE: Neden Power Down Yapıyorum ve Neden Bot Kullanıyorum?

in #tr6 years ago

@arafs az önce @smartmarket e yine 0.1 SBD gönderdim ve şu notla iade etti: smartsteem transfer 0.100 SBD to pinarhanpolat Your previous transfer is already on the way of being processed. Please don't send multiple transfers for the same post in a short period of time!----Önceki gönderimi hala işliyormuş anladığım kadarıyla halbu ki 2 saat oldu. Kesin bi sorunu var.

Sort:  

Başka bir şey var o zaman sıkıntı yok şu anda ;)
Düzelince ya iade eder ya da oylama yapar, ben gönderdim 1 sbd oyladı 2.15 kat falan.

İnşaallah bana yaptığı gibi sizi de 4 kat oylar bir sonrakine :)

beni sevmiyor bu ama inşallah diyelim yine de :))

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63042.71
ETH 3175.48
USDT 1.00
SBD 3.81