You are viewing a single comment's thread from:

RE: Steemit de güce nasıl ulaşılır?

in #tr5 years ago

Aynı durumu bende bundan 10-15 gün önce yaşadım. Sabahtan akşama kadar yorum yapmaya çalışıp yorum yapamadığımı bunun sonucunda hüsranlar,hayal kırıklıkları yaşadığımı söyleyebilirim. Pek bir şey bilmeden Steemit ile ilgili sürekli bir araştırma halindeydim ki hala araştırıyorum anlamadığım bir çok nokta var. Tabi bu süreçte @etasarim ,@maonx (özellikle SP delagasyonu göndererek resmen özgürlüğüme kavuşturdu beni) , @edebiyat , @neokuduk desteklerinden dolayı ne kadar teşekkür etsem azdır.

Sort:  

Evet sanırım birçok kişi bu durumu yaşamış. Ben de sürekli araştırıyorum. Sanırım öğrenmemiz gereken çok şey var. Ama ögrendiğim birşey var ki, o da en önemlisi destek. Birbirimize destek olursak büyüyebiliriz. Ayrıca ben de bana destek olan arkadaşlara tekrar tekrar teşekkür ediyorum.

Birbirimize destek olma konusunda kesinlikle katılıyorum size.

Ben, bana destek olan, steemite yeni katılan, paylaşımlarını beğendiğim ve tabi ki #tr topluluğuna ben de destek olmaya çalışıyorum.

Posted using Partiko Android

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 62789.36
ETH 3158.62
USDT 1.00
SBD 3.82