You are viewing a single comment's thread from:

RE: Rotasız adımlar

in #tr6 years ago

Yazdıklarınla ilgili bir şey demeyeceğim, sadece kendinin çok farkında değilsin bence. Sen bunun üzerine de bir düşün ;)

Ası söyleyeceğim şey şu, acaba ciddi anlamda felsefeyle mi ilgilensen? Geçen konuşuyorduk nesillerdir filozof çıkmıyor diye. Elimizdeki tek adam akıllı örnek Žižek, o da gitti mi geriye kimse kalmayacak.

Sort:  

Farkında değilsini biraz açmanı rica edebilir miyim :) lütfen bana düşmez deme kafanda ne oluştu epey merak ettim.

Kötü anlamda demedim sadece kendine biraz haksızlık yaptığını, fazla yüklendiğini düşünüyorum. Bunu tabii yazdıklarından çıkarıyorum belki yanılıyorumdur. Gayet kafası çalışan, düşünen, üreten bir insansın kendini bazen yetersiz, bazen uyumsuz, bazen sorumsuz görüyorsun gibi geliyor. Ben senin yazdıklarını okuduğumda bunların aksine gayet aklı başında, zeki, düzgün, güzel ve farklı şeyler yapacak, kendi yolunu bulmaya çalışan birini görüyorum. Kendi yolunu bulmaya çalışan diyorum çünkü onu bulabilmen için kendindeki bu ve muhtemelen daha fazla özelliğini kabul etmen gerekecek, eleştirmek yerine :)

Kabul etsem de yaşantımla oturtamıyorum. Sorumluluklarımla uyuşturamıyorum. Eleştirme sebebim o aslında. Keşke arayışıma harcayabilecek zamanım olsa da kabul edip denesem :) bilmiyorum kafam çok karışık aslında saçmalıyor da olabilirim :)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64143.01
ETH 3154.83
USDT 1.00
SBD 3.86