Sort:  

eray 1.png


eray 2.png

Discord'tan bana zamanında bu şekilde ulaşan birisinin, böyle bir reziil post hazırlaması çok komik :D DSound muhabbeti hakkında hiç konuşmayacağım bile, bayağı saçma çünkü. Umarım bu posttan sonra başarıyı yakalarsın eraycım. Kalabalık bir topluluk olduk normalde sana cevap dahi vermezdim bu postundan sonra fakat, insanlara yanlış lanse edilmeyeyim diye buraya bıraktım bunları. Ha bir de, bu commenti atmadan önceki sana attığım mesajı da koyayım şöyle.

Haydi selametle, bir daha beni postlarında konu edinmezsen sevinirim.

Benim sana karşı birşeyim olmadığını da burada ispat ettiğin için teşekkür ederim. Ben söylediklerimin arkasındayım. Son fotoğrafı koymasaydin eksik olurmuş şimdi olmuş 😊

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 69450.75
ETH 3678.92
USDT 1.00
SBD 3.81