You are viewing a single comment's thread from:

RE: TEKNİK ANALİZ İÇİN İNDİKATÖR ÖNERİSİ [DONCHAİN KANALI]

in #tr6 years ago

Destek ve dirençleri göstermekten ziyade trend dönüşlerinde mümkün olduğunca erken sinyal verebilecek indikatör arayışındayım ama henüz istediğim özelliklerde tatmin edici bir indikatör bulamadım. Trade yaparken mum formasyonlarını kullanıyorum. Fiyat dönüşlerini en erken o şekilde tespit edebiliyorum.

Sort:  

Smoothed Heikin Ashi deneyin hocam. Beraberin Heikin Ashi mumlarını kullanın. Belki aradığınızı bulabilirsiniz. Sevgili @arafs'ın kullandığı bir indikatör vardı. Adını hatırlayamadım. Yorumu görüp yazarsa ona da bakabilirsiniz.

Piyasada olanlardan çok wave trend-lazy bear kullanıyorum ama aslında kendi indikatörüm var ;)

Teşekkürler. Evet bence de en iyisi kendi indikatör ve stratejilerimizi oluşturup kullanmak. Çünkü çoğunluk piyasa indikatörlerine göre hareket ediyor ve çoğunluğun izinden gitmek iyi değil bu işte.

Senin yoğurt yiyişini biliyorum ben hocam. :)

Heikin Ashi de kullanıyorum, aslında bir çok şeye bakıyorum teyit için. Altkoinlerde kolay oluyor çünkü BTC'ye bağlı hareket ediyorlar. BTC hareketini erken tespit edebildiğimde altlarda erken pozisyon alma imkanı oluyor. Öneri ve bilgilendirmeleriniz için teşekkür ederim. Emeğinize sağlık.

ben teşekkür ederim hocam. sevgiler.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 59036.72
ETH 2970.23
USDT 1.00
SBD 3.73