You are viewing a single comment's thread from:

RE: Steemit Röportajları #2: Etasarim

in #tr5 years ago

Sizinle olmak güzel.

seninle burada olmak da çok güzel, eğlenceli ve sürprizlerle dolu birisin, şaşırtmayı seviyorsun;)
artık kendi kanatlarınla uçma vakti gelmedi mi, bence geldi de geçiyor:)

güzel bir röportajdı, teşekkür ederiz @damla & @etasarim 💐
serinin devamını merakla bekliyorum:)

Sort:  

Teşekkür ederim @sudefteri hocam burada da gönderme yaptınız ya pes :) Serinin içinde olmadığım sürece ben de merakla bekliyorum :D

yerine ulaştıysa sorun yok:)

This post has received a 7.77 % upvote from @boomerang.

Teşekkürler @sudefteri
Beğendiğine sevindim.
Sıradaki röportaj için isim önerileriniz varsa beklerim @sudefteri @etasarim :)

@neokuduk hocamı merak ediyorum.

Evet bence de. Merak edilmeyecek biri de değil açıkçası :))

herkes merak ettiği isimleri söylüyor tıpkı benim yaptığım gibi:p

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 62406.70
ETH 3184.54
USDT 1.00
SBD 3.79