You are viewing a single comment's thread from:

RE: Günlük 09/05/2018

in #tr6 years ago

Dün Ayşe bana saçını çekmememi söyledi, bir daha yaparsam küsecekmiş. Bugün yine Ayşe'nin saçını çeker gibi yapacağım ve tam bana kızıp bağıracağı sırada diğer elimdeki parlak tokayı saçına takacağım. Sonra bana kızdığına pişman olacak ve teşekkür edecek.

bu satırlar çok hoşuma gitti, ilkokulda erkekler neden saçları çekerdi hiç anlamam biri açıklayabilir mi:)


benim de küçükken yazdığım günlüklerim vardı ama bir gün hepsini yırtıp çöpe atmıştım:/
şimdilerde de arada sırada yazmayı ihmal etmiyorum tabi ama umarım onlar sağlam kalır:)

Sort:  

ben de kıskanıp gidip defterime sarıldım ve şu sözleri okudum, böyle yazmışım bi ara:)

artık ne istesem yaparım gibi geliyor bana..
çünkü istediğim hiçbir şey yok..

Cümleler üzücü geldi bana birden :(


İlkokulda neden saç çekerlerdi bilmem ama benim de bir kızın çekmişliğim var başka da hatırlamıyorum. Sanırım hoşlandığı kızlara takılmak gibi bir şey çocukken :D

Artık Steemit'de istesen de yırtıp çöpe atamazsın :)

evet öyle:(

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 62539.74
ETH 3201.83
USDT 1.00
SBD 3.81