You are viewing a single comment's thread from:

RE: Burcunuzun Kıskançlık Seviyesini Öğrenmek İster Misiniz?

in #tr6 years ago (edited)

Kıskanılmaktan ve kıskanmaktan hiç de hoşlanmayan burçlar var desem. Şaşırır mısınız? Astroloji araştırmış bu konudan hiç hazzetmeyen burçlar ikizler, yay ve kova olarak bulunmuş. Sevdikleri kişiyi bulduğuna inandıklarında bu burçlar karşılıklı saygı ve anlayışla ilişkilerini yürütebilirler. Genelde üzerlerinde baskı kurulmasından hiç hoşlanmadıkları için karşılarındaki kişiye de baskı kurmazlar. Hatta sevdikleri kişiden bu konuda sitem bile duyabilirler.

Beni kıskanmıyor acaba beni sevmiyor mu diye...

böyle bir sonuç çıkacağını tahmin ediyordum doğru:))
biz özgürlüğe düşkün olduğumuz için özgür bırakırız:)
ikizler cânım burcum..🙆‍♀️


diğer burçlar da çok doğru bence tanıdıklarıma acayip uyuyor:)
hele bazıları var ki kendisine ait olduğunu göstermek için ceketindeki olmayan tozları çırpıyor:D

Sort:  

Süper bir tanımlama olmuş @sudefteri. Beni güldürdün.:)

Yay burcu olarak çok kıskanmam ve çok kıskançlığa gelemem eşim de ben de bu konuda iyiyiz anlayışlıyız😃

Ne güzel Allah gönlüne göre vermiş:)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 61766.85
ETH 3081.60
USDT 1.00
SBD 3.82