You are viewing a single comment's thread from:

RE: 🖱 DIABLO (1996) - Oyun İncelemesi 🖱

in #tr5 years ago

yine harika bir oyun incelemesi daha:)
oynamayacağımı bilmeme rağmen yine de okuyorum, bunun sırrı o keyifli anlatımın:)
izlemeyeceğim bir film veya okumayacağım bir kitabın inceleme yazısını, sırf özenli ve keyifli anlattıkları için dayanamayıp okumak gibi bir şeydi benim için:)
sıradaki yazıyı bekliyorum:)

Sort:  

çok sağol @sudefteri ya, mutlu ettin gerçekten bu yorumunla :)

sanki bende de bitirdiğim oyunun incelemesini yazmazsam rahat edemeyecekmişim gibi bir his oluştu. incelemeyi yazınca, "hah şimdi diğer oyunu gönül rahatlığıyla bitirebilirim" gibi düşünüyorum heralde.
öyle pek oyun delisi değilim esasen. ayda en fazla 1,2 oyun oynuyorum. ama yazmak benim de hoşuma gidiyor. bir sonraki oyun incelemesi de sürpriz olsun :) tekrar teşekkürler motive edici sözlerin için :)

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 63701.36
ETH 3076.90
USDT 1.00
SBD 3.81