You are viewing a single comment's thread from:

RE: Bu yıl için oluşturmaya başladığım kütüphanem ve hedefim.

in #tr5 years ago

ben de kendime yeni yıl hedefleri oluşturmuştum kafamda ama pek uyabildiğim söylenemez:/

birgün ben de kendi fantastik kurgu kitabımı kitapcıların raflarında görebilirim.

umarım hedefine ulaşırsın ve biz de okuyabiliriz:)

kitap seçimlerin çok güzel, Harari'nin 21. yüzyıl için 21 Ders kitabını alarak tersinden başlamaya çalışıyorum galiba🤷‍♀️
ama ilk iki kitabı da aklımda, merak ediyorum..

Sort:  

Her hedefi gerçekleştiremiyor olsak da hedef koymak çok önemli bence, neden o hedefleri koyduğumuzu hatırladığımızda daha sıkı sarılabiliriz çalışmalara. Teşekkür ederim iyi dileklerin için, umarım bitirebilrim kitabı yazmayı. ^^ Aslında Harari'nin kitaplarının öyle Star Wars gibi sıraya konulması gerekmiyor. Her biri tek başına ayrı olarak da okunabilir.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 63701.36
ETH 3076.90
USDT 1.00
SBD 3.81