You are viewing a single comment's thread from:

RE: İçimizdeki Çocuk

in #tr5 years ago

gece bile değil artık sabahın 4'üne bi çeyrek kaldığı zamanda, bir tahirozgen yazısı okumak nasıl bir şey olabilir ki deyip başladım:)

önce içini ejderhalar aracılığıyla temizliyoruz ve sonra bu ruhları yerleştiriyoruz. Umuyoruz ki, insanlar içlerindeki çocukları keşfetsinler

diyecek söz bulamıyorum, ne güzel..
keşke bazı insancıklara böyle yapılsa dedim..

televizyon ekranının içinde kaybolduğunu fark etmiştim. Akabinde kafamı da sokarak merakıma cevap aradım

ayrıca bunu da hep yapmak istemişimdir🙆‍♀️

Sort:  

tv nin içine girmeyi ben de öok istemişimdir çocukluğımdan beri :))

Bu saatte kimsenin henüz okuyacağını düşünmemiştim 💐

ben de bu saatte böyle bir yazı okuyacağımı düşünmemiştim ama güzel oldu uykudan önceki masallar gibiydi, çocukluğuma döndüm mutluyum🎈🎈🎈

Tabiiki @tahirozgen yazısı göre de okumamak mümkün mü :)

Ben sizin farklı olduğunuzu biliyordum hocam kesin siz onlarla kontakt kuruyorsunuz , yoksa bu yazıları nasıl yazacaksınız.

Ben size inanıyorum bunlar gerçekten yaşamış olduğunuz anılar ;)

Bak az önce gördüğün çocuklardan biri savaşta ölen bir çocuk. Diğeri ise araba camı silmeye koşturulmuş ve arabaların peşinden koşarken, camının silinmesini istemeyen bir şoför tarafından itilerek başka bir arabanın altına atılan bir çocuk.

Bu kısım gerçekten yaşanılan üzcü bir bölümdü:((

Bu kısımın gerçek olmadığı ama diğer kısımların gerçek olduğu bir dünya öok daha güzel olabilir 🙀

😀😀😉

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 57791.14
ETH 2962.27
USDT 1.00
SBD 3.67