You are viewing a single comment's thread from:

RE: Kitap Alışverişi

in #tr5 years ago

aa efsuncu baba'yı görünce nedense sevindim birden:)
birkaç gün önce kitapyurdu'ndan verdiğim siparişlerin içindeydi, daha kavuşamadım🙆‍♀️

Sort:  

Neden bilmiyorum ama Türk edebiyat klasiklerine ilk bu kitapla başlamak istedim. Bu arada kitaplarına çok çabuk kavuşman dileğiyle. Kavuşmayı beklemek nasıldır bilirim :)

teşekkürler, her gün siteye girip kargolamadınız mı hâlâ diyesim geliyor:)

Harika bir kitap kurdusun gıpta ediyorum sana 😃
Kitap tavsiyelerin için teşekkür ederim 😊

Valla canım bu ara okuyamıyorum sendroma yakalandım sanırım :))

O zaman maşallah diyorum nazar etmeyeyim , bazen insana isteksizlik geliyor ama senin ruhuna işlemş kitap sevgisi 😊

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.12
JST 0.031
BTC 57908.48
ETH 2913.17
USDT 1.00
SBD 3.61