You are viewing a single comment's thread from:

RE: Sekte-i Us- BEN DEĞİLİM

in #tr6 years ago

Hocam müsadenle ilham ve kopya alarak yazıyorum :) ;

Ben bazen tutuşan ufuk olurum
bazen bulutlardan damlayan kan
farkına vardım ki yürürken
bacak olurum
bazen de kırılan kemik
kuruyan göz de olmak isterdim
ama göz oldum hiç kurumadım
ve düşünülen fikir oldum
kimse farkıma varmadı

bazen sizi farketmezler ama orada duruyorsunuzdur

Sort:  

Estağfirullah dostum.

Çok güzel oldu. Akşam ben de kopya çekeyim senden. :)

ben bazen yollara düşerim
yollarda on türlü kişi ve kişilik
bin türlü ol ve olay
yüz türlü var ve varlık
hepsinin en tepesinde ise
bakan üç çift göz ve düşündüğün düş
ben senin farkındayım
benle senin farkı ne olur
ben çıkarsam sen olursun
sen çıkarsan ben olurum
biz
biz çıkamayız
çıkaramazlar

@tahirozgen, @sahinadm

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63106.36
ETH 3262.11
USDT 1.00
SBD 3.87