You are viewing a single comment's thread from:

RE: Yoklama & Kalana Övgü

in #tr5 years ago (edited)

Ben son bir kaç hafta içerisinde kısa bir süreliğine uzak kaldım gibi ama buradayım, zaman zaman medcezirler de yaşamıyor değilim :)

Bu son 10 yorum olayını detaylandırsak, yayınlanan postlara yorum yapan 10 farklı hesap mı soruluyor, yoksa yoruma cevaben de olsa aldığımız son 10 farklı hesap cevabı mı/ yorumu mu, ha bir de yorum / cevap yazan son 10 kullanıcı mı yoksa son 10 yorum / cevap'ın ait olduğu hesaplar mı :))

Sort:  

:))

recent-replies altındaki son 10 farklı kişiyi kast etmiştim örn: https://steemit.com/@murattatar/recent-replies

toa.jpg

Fakat etkileşimi ya da kişilerin steemit'teki varlığını daha etkili gösterdiğine inandığınız farklı yorum şekilleri de olabilir elbet ;)

Öyle bakınca;

damla - gamzekablan23 - sahinadm - bilimkurgu - etasarim - avina - sudefteri - @ierkose - baycan - doctorbishop

Buradaki yorumlarda geçmeyen tek kişi vardı ierkose, o sebeple onu sadece @ işaretiyle belirttim :) Aynı kişilere fazla fazla bildirim gitmesin :)

Bu arada şu tool üzerinde gerçek takipçiler diye bir şey var, hesabının toplam takipçisiyle son 3 hafta da reply yapan ve oylayan hesap sayısını gösteriyor. Dramatik farklar var :) Mesela ben de durum 831 toplam takipçi, 12 reply yapan takipçi ve oylayan 82 takipçi gösteriyor. oylamaların otomatik ve trail lerden de geldiğini gözönünde bulundurursak aslında bir ilkokul sınıfını dolduramıyoruz gibi))

Ben de 12 reply çıktı.. takılmış olmasın.. ya da harbiden 1-S sınıfın içindeyiz :)

:) takılma yok, istediğiniz hesabı yazıp check edebiliyorsunuz, hepsi aynı değil ama 1-S bizimdir :))

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63897.91
ETH 3131.06
USDT 1.00
SBD 3.87