You are viewing a single comment's thread from:

RE: Bir kitap | Leylim Leylim #2

in #tr5 years ago

Tutamamışsın kendini ve Leyla'yı gömmüşsün 😀
Ama haklısın ne diyebiliriz ki. Belki de Ahmed Arif bu konuda bir acı çekmiyordu ama bir şekilde Leyla ona böylesi bir ilham kaynağıydı (Leylayı aklama çabası gibi durdu bu 😬) ve bu ilhamı kaybetmemek için bu karşılıksız aşkı içinde büyütmeyi seçti. 🙇

Sort:  

tekrar okudum da az bile yapmışım ohh canıma değsin:D
( kendimi kötü kalpli görümcek gibi hissettim şimdi🙅‍♀️)

acı bir ilham kaynağıydı ama karşı taraf da bundan ziyâdesiyle memnundu, istemem yan cebime koy gibi bişi.. neyse daha fazla çirkinleşmeyim🤷‍♀️

😂😂👍

Mektuplarını, gerçekten yaşadığı durumu hayal ederek okuyanlar, şiirlerine de bambaşka bir ruh hâliyle bakacaklardır. Biraz yaralı, biraz gururlu kalbini hatıra getirerek..

Ne güzel cümlelerle anlatmış ve tercüman olmuşsun duygulara, okurken kitabı yaşamışsın kah kızmış kah sevmişsin,

Harika olmuş yine tatlım emeğine yüreğine sağlık böyle güzel yazanlara imreniyorum 🤗

çok sağol canım🤗
izlediklerimi, okuduklarımı fazlasıyla içselleştiriyorum galiba ve bu yüzden de bazen ruh gibi dolanıyorum ortada..

ayrıca sen de çok güzel yazıyorsun😗💕

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 57440.51
ETH 2911.34
USDT 1.00
SBD 3.66