You are viewing a single comment's thread from:

RE: Feng Shui Nedir?

in #tr6 years ago

Feng Shui-i az kalsın unutacaktım, iyi ki hatırlattınız. Yıllar önce ben ciddi olarak Feng Shui ile ilgileniridm, odamdakı eşyaları ona göre değişmiştim, duvarlara resimler vurmuştum ve başka şeyler. Sonra zamanla bıraktım. Ama çok iyi gelirdi-hatta o zamanlar dans kursuna gidiyordum ve çocuklara beraber tatile gitmeyi önermiştim. Her kes gidemeyeceöini diyordu. Ben odamın bir köşesine( Feng Shui-ye uygun olarak) deniz kenarında tatil resmi yapıştırdım ve her gün o resme bakarak qrubumuzla tatile gideceğimizi tahmin ediyrordum. Ve nihayet biz tatile gittik, deniz kenarında güzelce dinlendik.
Aslında bu psikolojik bi şeydi, belki yine de yapa bilirim böyle bi şey. Bu yeni bir yazının mevzusu artık:)
Teşekkür ederim, gecen günleri hatırlattınız bana:)

Sort:  

Ne güzel yazımı okuduğunuzda mutlu olmuşsunuz @taranaq19🤗🤗🤗

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 63878.79
ETH 3133.72
USDT 1.00
SBD 3.85