You are viewing a single comment's thread from:

RE: Diyabet [Sağlık Notları -9]

in #tr6 years ago

Değerli paylaşımınız için teşekkür ederim. Ben de ufak bir bir katkıda bulunmak istedim. Joel Fuhrman isimli Amerikalı bir doktorun beslenme-sağlık ilişkisi üzerine ciddi araştırmaları ve yayımları var. Bizim Canan Karatay'ın mantıklı versiyonu :D Kendisi doğru beslenme ile diyabet, kalp krizi gibi durumların geri çevrilebileceğini söylüyor. Ayrıca diet yaparken bizim doğru kabul ettiğimiz, porsiyon küçültmenin ya da ara öğünler yemenin nasıl yanlışlar olduğunu açıklıyordu. Henüz bütün kitapları Türkçe'ye çevrilmedi. "Fast Food Genocide: How Processed Food Is Killing Us And What We Can Do About It" , "The End of Dieting" , "Eat to Live" (Bu kitabı TR'ye çevrildi) kitaplarını okudum, size ve bu bloğu okuyan diğer herkese tavsiye ederim. Dr. Fuhrman Websitesi

Sort:  

Nerede olduğunu hatırlamıyorum fakat ben de ara öğünün doğru olmadığını okumuştum. Yakın zamanda tavsiyenizi dinleyip kitaları inceleyeceğim. Ayrıca zaman ayırıp okuduğunuz ve paylaşıma yorumla katkıda bulunduğunuz için asıl ben teşekkür ederim :)

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 68887.40
ETH 3743.98
USDT 1.00
SBD 3.67