You are viewing a single comment's thread from:

RE: Evet-Doğru

in #tr5 years ago

Bir an kendimi doktor sandım desem, maalesef gün içinde çok yorucu olsana da vicdan ve mantık tatmini çok yüksek bir alışkanlık bence, ben sizinkinin kendi kendine söylenen anlatmaktan yorulmuş, anlaşılmamaya hala şaşıran versiyonuyum ve sadece söylemlere değil genel doğrularım da var, "öğretmenin işi bilimdir", "kitap okumayan öğretmen olamaz" vs gibi. O yüzden belki de çok beğendim yazınızı ve kendim gibi birini bulmaktan dolayı biraz rahatlattı beni bu yazı. Ellerinize sağlık, sevgiler.

Posted using Partiko Android

Sort:  

İçerikte böyle olmaktan duyduğum memnuniyetsizliği anlattım ama bir şelilde böyleyim istesem de istemesem de. Sonuç odaklı değilim ama yine de söz konusu insan olunca değişiklik görmeyi bekliyorum. Ne bileyim sonuçta o da 46 kromozomdan oluşuyor. Bir yerde anlaşabiliriz elbet diyorum. Bazen olmuyor.

Benim sizin gibi doğrularım yok. Kesin yargılara kolay varmam. Olmaz diyebileceğim şeyi bir insan başarabilir. Olasılıkları kafamda sıfırlayamam fakat insanlarda görmeyi en çok arzuladığım şey farklılıkların kabul görmesi anlayışıdır. İşte o konuda çabalamak çok yorucu oluyor.

Yazdıklarınızdan yola çıkarak ben de kendim gibi birini buldum diyorum o zaman :) Yorum için teşekkür ediyorum. Sevgiler :)

Şimdi ben kesin yargılarla örnek verdiğim için, farklılıkların kabul görmesiyle çelişir gibi oldum ama aslında ben de esnek bir insanım, sadece bazen insanların gösterdikleri ile oldukları farklı olduğunda kabul edemiyorum, halbuki sadece farklı olsalar başımın üstünde taşırım sanırım, kesin doğrular demem yanlış olmuş şimdi anladığım kadarıyla, çok derine gidecek bu konuşma sanırım susuyorum 😊

Posted using Partiko Android

İnsanlarda farklı kaygılar görüyorsun sanıyorum. Bazen insanların dışarı sunduklarının arkasındaki amacı görmek rahatsız edebilir. Sendeki kızgınlık bundam kaynaklanıyormuş gibi hissettim.

Evet bu konular uzar. Bakarsın bir ara uzunca konuşacak fırsatımız olur. Ya da bir içerikle anlatırsın :)

Güzel fikir sevgili doktor 🙏🏻

Posted using Partiko Android

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63955.40
ETH 3139.68
USDT 1.00
SBD 3.87