You are viewing a single comment's thread from:

RE: Süper Yarışmaya Hoşgeldiniz 🤗🤗🤗

in #tr6 years ago

Bu yarışmaya bende katılmak istiyorum ama steemit de yeniyim. Tanıdığım kimse yok. Sizlerin isimlerini kullanarak bir hikaye yazmamda sakınca olur mu acaba? Hem sizleri tanımadan yazılan bir hikaye daha merak uyandırıcı olabilir :)

Sort:  

Hosgeldiniz siz ve diger arkadaslarim benim ismimi rahatlikla her rolde kullannabilir :) katil vb

Cok keyifli yazilar cikacagina inanıyorum

Teşekkür ederim. Umarım okuduğunuzda mutlu olabileceğiniz bir şeyler çıkartabilirim.

@mesafe harikasın canımm 🤗

Olur tabiiki katılımınız bizi mutlu eder.
Yazılarımızı incelerseniz biraz, karakter analizi yapabilirsiniz. :) komik macera korku bilimkurgu türlerinde yazabilirsiniz.

Teşekkür ederim. Güzel bir organizasyon olacak. Şimdiden hikayeleri okumak için sabırsızlanıyorum :)

Hoş geldin. Beni ve @edebiyat'ı istediğin rolde yazabilirsin. :)

Posted using Partiko Android

Teşekkür ederim. Bu samimi yaklaşımınızdan dolayı çok memnun oldum.

yazınızı şimdiden merak etmeye başladım, bizim için de değişik bir deneyim olur tanınmadan:)

şimdi başka bir hikaye üzerine yoğunlaştım ama son güne kadar bu güzel yarışma için hikayeyi yetiştireceğim. inşallah güzel olur.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 59241.52
ETH 2989.75
USDT 1.00
SBD 3.71