You are viewing a single comment's thread from:

RE: a visit to Terschelling

in #travel ‱ 6 years ago (edited)

Ute og seiler? 😊ser strĂ„lende ut...har en kar pĂ„ snart 17 i hus som leser seg opp og skal ha eksamen i oktober, sĂ„ har vĂŠrt pĂ„ Crewbay og sett etter noen bĂ„ter han kan seile med for Ă„ innhente erfaring...bare skrik ut om du har plass i noen dager/uker, det hadde vĂŠrt helt fantastisk!

Sort:  

Crewbay? Den har jeg ikke hÞrt om. Har registrert profil pÄ findacrew.net, men det er umulig Ä kommunisere uten premium-medlemsskap, og premium var skrekkelig dyrt.

BÄten blir stÄende en uke pÄ verft her i KÞbenhavn nÄ, deretter har vi lÄnt den bort til min svigersÞster med familie i to uker, sÄ den er ikke tilgjengelig fÞr mot slutten av mÄneden - deretter skal jeg ta den mot Oslo. Fruen snakker om Ä fÄ med seg noen venner og kanskje ta med hele familien, i sÄfall er det ikke plass ... men hvis jeg drar ned uten henne, sÄ er alt av hjelp velkommen ... alt fra kommentarer pÄ hvordan man trimmer seilene bedre til Ä bare sitte ved styreposisjon mens kapteinen tar seg en blund, og vekke kapteinen ved behov.

Crewbay er ok, har benyttet meg av den siden ved et par anledninger for Ä finne en bÄt nÄr jeg var pÄ reisefot - faktisk ogsÄ der jeg fant Draken Harald HÄrfagre, sÄ den har kommet handy in pÄ en mÄte.

Aha, ser den - flott lite skip du har, iallefalll det jeg sÄ ut ifra bildene, og som du sier det er vel ikke optimalt om det er familie opplegg Ä dra med seg venner og bekjennte. Uansett, skulle det Äpne seg en mulighet - sÄ ikke vÊr redd for Ä gi meg et signal, kan hende det er en Äpning for meg ogsÄ Ä ta meg en seiltur om det er behov. Vi bor jo for tiden i Praha, sÄ det er litt begrenset med muligheter her - til tross for dette sÄ var vi pÄ et elvecruise for et par dager siden. Meditasjon pÄ hÞyt nivÄ, foruten at de hadde et husorkester som spilte alt mulig slags sanger som ikke fenget Þret mitt og tok litt av gleden med opplevelsen.

Ha en videre fin tur, og som sagt - send meg en e-post pĂ„: [email protected] - det er ikke alltid jeg fĂ„r med meg alle kommentarer og sĂ„nn pĂ„ Steemit. Øyvind heter jeg.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 62539.74
ETH 3201.83
USDT 1.00
SBD 3.81