You are viewing a single comment's thread from:

RE: a visit to Terschelling

in #travel6 years ago

Crewbay? Den har jeg ikke hørt om. Har registrert profil på findacrew.net, men det er umulig å kommunisere uten premium-medlemsskap, og premium var skrekkelig dyrt.

Båten blir stående en uke på verft her i København nå, deretter har vi lånt den bort til min svigersøster med familie i to uker, så den er ikke tilgjengelig før mot slutten av måneden - deretter skal jeg ta den mot Oslo. Fruen snakker om å få med seg noen venner og kanskje ta med hele familien, i såfall er det ikke plass ... men hvis jeg drar ned uten henne, så er alt av hjelp velkommen ... alt fra kommentarer på hvordan man trimmer seilene bedre til å bare sitte ved styreposisjon mens kapteinen tar seg en blund, og vekke kapteinen ved behov.

Sort:  

Crewbay er ok, har benyttet meg av den siden ved et par anledninger for å finne en båt når jeg var på reisefot - faktisk også der jeg fant Draken Harald Hårfagre, så den har kommet handy in på en måte.

Aha, ser den - flott lite skip du har, iallefalll det jeg så ut ifra bildene, og som du sier det er vel ikke optimalt om det er familie opplegg å dra med seg venner og bekjennte. Uansett, skulle det åpne seg en mulighet - så ikke vær redd for å gi meg et signal, kan hende det er en åpning for meg også å ta meg en seiltur om det er behov. Vi bor jo for tiden i Praha, så det er litt begrenset med muligheter her - til tross for dette så var vi på et elvecruise for et par dager siden. Meditasjon på høyt nivå, foruten at de hadde et husorkester som spilte alt mulig slags sanger som ikke fenget øret mitt og tok litt av gleden med opplevelsen.

Ha en videre fin tur, og som sagt - send meg en e-post på: [email protected] - det er ikke alltid jeg får med meg alle kommentarer og sånn på Steemit. Øyvind heter jeg.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 66149.24
ETH 3015.59
USDT 1.00
SBD 3.73