You are viewing a single comment's thread from:

RE: Climbing in Sokoliki (Poland) / Wspinaczka w Sokolikach [EN/PL]

Nie złe wypracowanie. Ja w swoich 2 ostatnich postach też opisałem historyjki tj. jak powstały zamieszczone zdjęcia, jednak starałem się nie krótko zwięźle i na temat ponieważ myślałem, że nikomu nie będzie się chciało czytać przydługawych wypracowań. Jak widać po ilości głosów pod tym postem, nie wiadomo czy ktoś czyta tak długie posty ale z pewnością opłaca się je tworzyć :) Zazdroszczę zainteresowania profilem, mam nadzieję, że mój też ktoś kiedyś dojrzy :)

Sort:  

To może Cie pocieszę, czasem trzeba mieć też trochę szczęścia. Ten post dostał jeden głos warty około 30$ a za nim poszło kilkaset głosów podejrzewam od botów, ustawionych w ten sposób, żeby dostawać nagrody kuratorskie, czyli kiedy jakiś post dostaje znaczący głos, to za nim z automatu lecą inne głosy, które de facto nic nie znaczą i nic nie wnoszą. Zatem ile osób tak naprawdę przeczytało całość? obstawiam, że może 10... w porywach 20. Jak możesz to pisz też po angielsku, to trochę zwiększa szanse :)

No to fajnie, że szczęście Ci sprzyja i za poświęcony czas na odpowiedź. Nie znam angielskiego więc jedyne co mogę to użyć google translator, ale nie wiem jak taki kaleczony język jest odbierany, przez zagraniczną społeczność.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 61974.94
ETH 3126.82
USDT 1.00
SBD 3.77