Sort:  

Bir bildirim okudum. Tahir özgen yorum yapmış. Dedim ki bu yazıya bu adam ne yorum yapar. Sonra baktım ki çizgisini bozmamış :)

Bu arada söz boşa değil tabi. Tam gerekçesi de budur. Kesin bilgi. Paylaş

vaaay yani ben böyle paylaşımlara yorum yapacak kapasitede değilim diyorsun demek :))

Hayır düz bilgi yorumumu bile eklememişim. O nedenle dedim yahu :)

😀 yanlış anlaşılma hissiyatıyla parantez açtığın yorumlar için değil,
Öyle dümdüz seviyorum seni.

@sahinadm in postundan geldim, her an sana şiir yazabilirim 😁

Ordan çıkıp bana gelmeden oturup bi yarım saat kendini dinlemen gerekir. Kolay yerlerden gelmemişsin

Dinleyebileceğim tüm kendimler terk etti beni.

Kimbilir belki de projeye çalışma bahanesiyle evin ortasında , salıncakta sallanıyorlardır ;))

Ahahahahaja aşırı güldüm sen harika bir adamsın 😂

Kendilerine dikkat etmeyi öğrenmelisin. Olmuyor böyle bak. Günün birinde hık diye gideceksin, hiçbir kendin sana yardım edemeyecek.

Posted using Partiko Android

Lanet olası federaller, beni kendimden ettiler

Doktor'a şiir yazarsan o da sana reçete yazar. Hasta olduğunu kabul etmen gerekir önce. :)

Posted using Partiko Android

Hocam delilik hastalık diyen doktor değildir :)

Evet doğru; ben doktor değilim. :)

Posted using Partiko Android

Bir harf farkıyla şaşırmışım ben meğer. Ben kendimi pasta olarak kabul ediyordum şimdiye kadar.

İnceden geliyor pastalar
Doktor ve Adem parmaklar
Kıskanıyor hastalar. :))

Posted using Partiko Android

Tüm kıskanan hastalar, parmak bulamıyorsa sarma yesin.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 62877.62
ETH 3140.75
USDT 1.00
SBD 3.89