You are viewing a single comment's thread from:

RE: 礁溪 - 小木屋 - 戶外小水池留影

in #tw5 years ago (edited)

唔知足,又能如何?
地球并不为我哋而转,
凡事都有定数,
我出生在倾向钱为主嘅家庭,
最后,
我嘅细佬妹一个个,
因为走佬或者欠下一屁股债,
留低佢哋啲子女,
我父母现今一身儿孙债,
我帮助父母已经三十年,
生意赚返来嘅钱,
超过一半为佢哋还债,
钱,真嘅好重要冇错,
但係因为钱而导致道德教育缺失,
门风败坏,得不偿失。

须知道,
揾更多钱係为咗更美好嘅幸福将来,
但係下一代嘅道德身教缺失,
亦係为自己人生嘅休止符,画上伏笔。

Posted using Partiko Android

Sort:  

金錢,生活及比較,讓人沉迷。
傾家盪產

Posted using Partiko Android

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 59241.52
ETH 2989.75
USDT 1.00
SBD 3.71