You are viewing a single comment's thread from:

RE: Javna Debata, 1.0

in #yu-stem5 years ago

Ja bih rekao da je do nezainteresovanosti došlo tako što ljudi previše ulažu truda i vremena za pisanje teksta, a skoro ništa ne dobiju zauzvrat. I da, mene sve više i više vuče da ne pišem postove za stem, moj razlog je ovo što sam iznad napisao. To je sa moje strane, očekujem komentare i drugih.

Sort:  

Ja bih rekao da je do nezainteresovanosti došlo tako što ljudi previše ulažu truda i vremena za pisanje teksta, a skoro ništa ne dobiju zauzvrat.

E baš to. Ali to nije samo problem kod SteemSTEM-a nego svugde na Steem-Blockchain.

Od kraja Novembra pa recimo do sredine Februara bilo je dobrih para za pisanje i bez toga da li si pisao za recimo SteemStem ili za Utopian. A sam Utopian je tada plaćao dobre pare za solidne "Tutorials".

Tako da su neki u nemačkoj zajednici o tome razmišljali da od Steemita žive. Jer pored recimo Stem i Utopian dobijalo se od raznih manjih botova lokalne zajednice.

A pošto je kurs za Steem spao, nije samo njegova vrednost u relaciji €/$ propala nego su i sami "Rewards" spali dole.

A pored love i onog "ovo je nešto sasvim novo" nema Steemit momentalno puno privlačnosti. Jer jednostavno fali domet ove platforme. A Autori (uglavnom) ili publiciraju za pare ili za domet/marketing.

100% tačno...

Što je najvaći apsurd, najviše sam u dolarima imao onomad kada je cena skočila u nebo. Sada, mesecima kasnije, umesto 500 novčića imam 3500 - ali sta vredi kada je palo ovoliko.
Malo depresivno, ali i dalje se solidno isplati.

I da ne zaboravimo... Još ima prilike da poraste...

Mene lično najviše nervira nepredvidivost. Ako Utopian ne pukne glas... Očekivanih 50 je 10.
Pre nekih nedelju dana, desilo se da Utopian ne glasa, ljudi su za savršene postove, 100/100 dobijali ni 20$ na kraju.

I taj ogroman stepenik od 20 do 65 je nestvaran.

Glavni problem je što STEM ne drži novčanik od - STEMa.

Za bilo šta smisleno, treba imati 1.000.000 powera. 10 x 50$ dnevno
Odnosno zajednicu od 100 autora sa po 10.000 powera svaki - nema teorije

Slažem se u potpunosti.Dodala bih još ,da vaši kriterijumi koje ste navodili u mnogim vašim komentarima, nisu za sve isti.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 63241.83
ETH 3086.26
USDT 1.00
SBD 3.82