Sort:  

Wcielam się w nim w rosyjskiego agenta Jurkę, który opowiada o mojej, Galmana (Rosjanie nie mają H) działalności.

Dla Rosjan Hallmann to Galman, a Hitler to Gitler, bo (z tego co mi wiadomo) nie mają dźwięku "H" i zamiast tego mówią "G" ;)

Rozumiem :)

Chodziło mi o to, że nazwisko Galman jak najbardziej istnieje i zastanawiałam się czy może masz jakieś powiązania z tym rodem (rodziną).

Faktycznie! Nie wiedziałem o tym! Przy okazji dowiedziałem się, że galman to górnicze określenie utlenionych rud cynku, przeważnie mieszaniny smithsonitu i hemimorfitu (kalaminu). Człowiek uczy się całe życie...

O powiązaniach nic nie wiem. Ani z rodem, ani z rudą cynku ;)

Ja wiedziałam o obydwóch... :D

Tak czy inaczej, fajny zbieg okoliczności ;) Pozdrawiam :)

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63228.07
ETH 3244.71
USDT 1.00
SBD 3.90