You are viewing a single comment's thread from:

RE: Nocne rozkminy Anshii

in #polish5 years ago (edited)

Podejdź do tego tak, że masz się dobrze bawić i tak naprawdę nie masz innego zadania na Steem Fest ;)
Jak będziesz się czuła osaczona to zrób tak:
My english is poor, nice to meet you. Have you met gtg /fervi / wise team, kogokolwiek kogo będziesz znać a będzie w zasięgu wzroku i delikwenta kierujesz w jego stronę ;)
Jak widać, też mam braki w języku, to znam twój ból ;(

Sort:  

Ależ @herbacianymag ja wieeeem! Na szczęście nie jestem wielorybem, tylko śmieszkowym-w-swojej-głowie-planktonem, więc nie mam jakiegoś ciężaru w głowie, że hurr durr, muszę być poważna jak Gandalf czy coś. Zamiast tego mogę się bezczelnie objadać ciasteczkami i wszystkim co znajdę (a jako student darmowe jedzenie zawsze przygarnę z miłością)!
Jakieś smuteczkowe myśli w nocy weszły, ale już jest w porządku. Wewnętrznie powoli nastawiam się na używanie angielskiego, ale pewnie znowu będzie mi brakować słówek, na szczęście jestem świetna w gestykulacji <3

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 62862.51
ETH 3180.92
USDT 1.00
SBD 3.81