You are viewing a single comment's thread from:

RE: WIECZNA MIŁOŚĆ

in #tematygodnia6 years ago

Róża, ten tekst jest taki piękny. Czytałam go trzy razy. Nie tylko ta historia ale też Twój sposób prowadzenia narracji.. Uwielbiam.
I myślałam sobie: w wieczna miłość nie wierzę. Za pierwszym razem wierzyłam. Ale potem, kiedy przeczytałam, że ludzie się rozstają ale miłość w nas pozostaje - pomyslalam, że tak, tak właśnie myślę. To ciekawe jak utożsamiamy czasem coś tak nieważkiego jak uczucie z obecnością ludzi. Dzięki Róża, że jesteś. Bądź częściej

Sort:  

no i masz.
aż mi łzy stanęły..
wzruszyłaś mnie,
naprawdę. 💖
to ja Ci dziękuję za te bardzo ważne dla mnie słowa..

"To ciekawe jak utożsamiamy czasem coś tak nieważkiego jak uczucie z obecnością ludzi"
jakie to prawdziwe..
miłość bywa taka zaborcza, wymagająca..
a przecież ona Nie powinna wiązać, niewolić,
tylko dawać oddech, przestrzeń,
czasem zwracać wolność..

jak u Antoine de Saint-Exupéry:
"Jeśli coś kochasz, puść to wolno.
Kiedy do Ciebie wróci, jest Twoje.
Jeśli nie, nigdy Twoje nie było."

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 62397.62
ETH 3171.83
USDT 1.00
SBD 3.77